Όροι χρήσης

                       ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ 

 

Το shoozz.gr  είναι  ηλεκτρονικό κατάστημα  πώλησης προϊόντων μόδας (υποδήματα και αξεσουάρ) , το οποίο αποτελεί επέκταση της ατομικής επιχείρησης Shoozz by minimall με εδρα την Περαια Θεσσαλονίκης στην οδό Ανθέων 34 με ΑΦΜ 109762470 και ανηκει στη ΔΟΥ Καλαμαριάς

Οι  όροι χρήσης του δικτυακού τόπου και αγοράς των προϊόντων του ηλεκτρονικού μας καταστήματος , καθορίζουν τις προϋποθέσεις περιήγησης σας στο δικτυακό μας τόπο και χρήσης αυτού και του ηλεκτρονικού μας καταστήματος και αποτελούν τη σύμβαση πώλησης που συνάπτεται μεταξύ μας για την αγορά προϊόντων από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Πριν εισέλθετε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα σας παρακαλούμε να συμβουλευτείτε τους όρους χρήσης  και να βεβαιωθείτε ότι συμφωνείτε με αυτούς. Σε περίπτωση διαφωνίας σας με οποιονδήποτε από αυτούς, οφείλετε να μην προβείτε σε καμία ενέργεια τόσο στο δικτυακό μας τόπο όσο και στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, συμπεριλαμβανομένης και της απλής περιήγησής σας σε αυτό. Οποιαδήποτε ωστόσο ενέργεια σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, όπως ενδεικτικά η περιήγησή σας σε αυτό, η εγγραφή σας στο newsletter της εταιρεία μας, ή η αγορά προϊόντων μας, λογίζεται ως ανεπιφύλακτη αποδοχή των παρόντων ορων χρήσης και συναλλαγών.

Το Shoozz.gr διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να ανανεώνει μονομερώς τους  oρους xρήσης κατά την απόλυτη διακριτική του ευχέρεια , ενδεχομένως και χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση σας .  Οι τυχόν τροποποιήσεις θα ισχύουν από την ημερομηνία ανάρτησης τους στον παρόντα δικτυακό τόπο. Η χρήση του Shoozz.gr μετά την ως άνω αναφερόμενη τροποποίηση, λογίζεται ως αποδοχή των Όρων Χρήσης, όπως αυτοί τροποποιήθηκαν. 

Η χρήση του παρόντος δικτυακού τόπου από εσάς και οποιαδήποτε συναλλαγή σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, γίνεται με αποκλειστικά δική σας ευθύνη.

 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Οι πληροφορίες που παρέχονται από τον παρόντα δικτυακό τόπο είναι  αληθείς και έγκυρες , είτε αυτές αφορούν στην ταυτότητά μας, είτε τα παρεχόμενα προϊόντα στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Οι ανωτέρω εγγυήσεις τελούν υπό την επιφύλαξη τυχόν τεχνικών ή τυπογραφικών λαθών, τα οποία δεν μπορούν να προβλεφθούν ή έχουν προκύψει ακούσια ή λόγω διακοπών λειτουργίας του παρόντος δικτυακού τόπου ή και λόγω ανωτέρας βίας. To Shoozz.gr έχει λάβει όλα τα απαραίτητα τεχνικά και άλλα μέσα προκειμένου να ενημερώνεται άμεσα η διαθέσιμη ποσότητα και μεγέθη των προϊόντων μας, ωστόσο διατηρεί ρητή επιφύλαξη αναφορικά με τη εγκυρότητα των διαθέσιμων στο ηλεκτρονικό κατάστημα ποσοτήτων και μεγεθών των προϊόντων, καθόσον ενδέχεται η ενημέρωση των να πραγματοποιείται μέσα σε μία (4) ώρες από την στιγμή της τροποποίησης τους.

 

                                   ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ !!!

 

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας η εταιρεία μας απορροφάει το κόστος των μεταφορικών και σας φέρνει ενα βήμα πιο κοντά στο να αποκτήσετε τα προϊόντα της αρεσκείας σας ακόμα πιο οικονομικά, ετσι ανεξαρτήτως που μένετε εντός της Ελλάδος ,ακόμα και αν είστε σε δυσπρόσιτη περιοχή δεν πληρώνετε απολύτως τίποτα για την μεταφορά των προϊόντων της επιλογής σας στο χώρο σας .Αναλυτικά μπορείτε να δείτε παρακάτω τις έξτρα χρεώσεις αναλόγως με τον τρόπο πληρωμής που θα επιλέξετε .

 

 

Τρόπος πληρωμής

Χώρα

Κόστος μεταφορικών

Κόστος αντικαταβολής

Πιστωτική κάρτα

Ελλάδα

ΔΩΡΕΑΝ

-

Κατάθεση

Ελλάδα

ΔΩΡΕΑΝ

-

Αντικαταβολή

Ελλάδα

ΔΩΡΕΑΝ

3,00 ευρω

Αγορές άνω των 60 ευρω με οποιοδήποτε τρόπο πληρωμής

Ελλάδα

ΔΩΡΕΑΝ

ΔΩΡΕΑΝ

 

 

 

                                ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

 

 Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προέχει η άμεση , ασφαλής και άνετη εξυπηρέτηση σας , για το λόγο αυτό σας παρέχουμε μια ολοκληρωμένη γκάμα επιλογών πληρωμής.

 

 

1)  ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ

 

Πληρώνετε την ώρα που παραλαμβάνετε το δέμα σας με μετρητά ,στο χώρο σας, στον υπάλληλο της acs .

 

 

2)  ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ

 

Μπορείτε να κάνετε τις αγορές σας και να πληρώσετε με την πιστωτική σας κάρτα . Δεχόμαστε όλες τις κάρτες με την ένδειξη  Visa ,Maestro, Mastercard,American Express. Οι συναλλαγές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφαλείας  τα οποία σας εγγυώνται απόλυτα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών. Στη (secure) φόρμα παραγγελίας συμπληρώστε όλα τα απαραίτητα πεδία (αριθμό κάρτας, ημερομηνία λήξης της, CCV).

 

 

3)  ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ

 

Μπορείτε να κάνετε τις αγορές σας κάνοντας μας κατάθεση η μεταφορά στον εξής λογαριασμό :

 

Τράπεζα                 EUROBANK    

Αρ. Λογαριασμού   0026,0094,03,0200598878 

ΙΒΑΝ                      GR1402600940000030200598878

Δικαιούχος             Τσογκαλης Γρηγορης
 

Όλοι οι τρόποι πληρωμής είναι απολύτως ασφαλής και για οποιαδήποτε διευκρίνηση η πρόβλημα θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε .

 

 

                        ΤΡΟΠΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

 

Όλες οι αποστολές μας γίνονται με την acs courier και ο χρόνος παράδοσης που μας δίνεται από αυτήν είναι 1-3 εργάσιμες ημέρες για όλη την Ελλάδα , ακόμα και για τις δυσπρόσιτες τοποθεσίες .

 Η μεταφορική είναι υποχρεωμένη να παραδώσει το δέμα σας στην ακριβή διεύθυνση που θα μας υποδείξετε στα στοιχεία που συμπληρώνετε κατά την αγορά ακόμα και εάν μένετε σε δυσπρόσιτη περιοχή , χωρίς καμία πρόσθετη χρέωση πέραν της συμφωνηθέντος κατά την αγορά .

 

 

                        ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

 

Σε περίπτωση που αγοράσετε ενα ζευγάρι παπούτσια και δεν σας κάνει το νούμερο που έχετε επιλέξει και θέλετε άλλο νούμερο μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2392026442 τις καθημερινές απο τις 9:00 το πρωί εως τις 9:00 το βράδυ το Σάββατο απο τις 9:00 το πρωί εως τις 8:00 το βράδυ καθώς και τις Κυριακές απο τις 11:00 το πρωί εως τις 3:00 το μεσημέρι ( το ωράριο για τις Κυριακές ισχύει απο αλλαγή ώρας σε αλλαγή ώρας κατά τη θερινή περίοδο )εντος 24 ωρών απο την παραλαβή για να κρατήσουμε το νούμερο που επιθυμείτε (εφόσον υπάρχει διαθέσιμο ) και να σας το στείλουμε ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ , το παπούτσι που δεν σας κάνει θα το δώσετε στην acs την ώρα που θα έρθει για να σας παραδώσει το σωστό νούμερο

 

   2)Σε περίπτωση που δεν υπάρχει διαθέσιμο το παπούτσι που θέλετε να αλλάξετε στο νούμερο που επιθυμείτε μπορείτε να κάνετε αλλαγή με όποιο άλλο θέλετε σε αυτήν την περίπτωση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2392026442 τις καθημερινές απο τις 9:00 το πρωί εως τις 9:00 το βράδυ το Σάββατο απο τις 9:00 το πρωί εως τις 8:00 το βράδυ καθώς και τις Κυριακές απο τις 11:00 το πρωί εως τις 3:00 το μεσημέρι ( το ωράριο για τις Κυριακές ισχύει απο αλλαγή ώρας σε αλλαγή ώρας κατα τη θερινή περίοδο )για να μας δώσετε τον κωδικό με τον οποίο θέλετε να κάνετε την αλλαγή και να σας το στείλουμε αμέσως ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ , το παπούτσι που δεν σας κάνει θα το δώσετε στην acs την ώρα που θα έρθει για να σας παραδώσει το σωστό νούμερο ,σε περίπτωση που ο κωδικός που εχετε επιλέξει έχει διαφορά στην τιμή και πρέπει να συμπληρωθεί κάποιο πόσο απο εσάς για να μην χρεωθείτε αντικαταβολή θα πρέπει να μας κάνετε κατάθεση πριν την αποστολή το ποσό της διαφοράς στον εξής λογαριασμό :

Τράπεζα                 EUROBANK    

Αρ. Λογαριασμού  0026,0094,03,0200598878 

ΙΒΑΝ                      GR1402600940000030200598878

Δικαιούχος             Τσογκαλης Γρηγόρης

εαν δεν θελετε να κάνετε κατάθεση θα χρεωθείτε τα έξοδα της αντικαταβολής που ειναι 3 ευρω τα οποία θα δώσετε στην acs κατα την παράδοση μαζί με το υπόλοιπο του ποσού και το παπούτσι που είναι να γίνει η αλλαγή .

ΠΡΟΣΟΧΗ :

1)Τα παραπάνω ισχύουν για μια αλλαγή ανα αγορά,σε περίπτωση που θέλετε να αλλάξετε ενα προϊόν  δεύτερη φορά είτε για νούμερο είτε σε κωδικό χρεώνεστε τα μεταφορικά που είναι 9 ευρω  

2) Παρακαλούμε μην κάνετε αυθαίρετες αποστολές /επιστροφές γιατι θα χρεωθείτε τα μεταφορικά χωρίς λόγο ,οι επιστροφές  σε οποιαδήποτε περίπτωση πρέπει να γίνονται μετά απο τηλεφωνική συνεννόηση με το κατάστημα μας

 

 

                            ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

 

Εάν το προϊόν που αγοράσατε δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σας μπορείτε  να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης σε αυτη την περίπτωση θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας στο e mail [email protected] εντός 14 ημερολογιακών ημερών απο την παραλαβή του εμπορεύματος ,εμεις μόλις παραλάβουμε το εμπόρευμα στην αρχική του κατάσταση και εντός 14 ημερών θα σας κάνουμε κατάθεση του ακέραιου ποσού που δώσατε  σε λογαριασμό που θα μας υποδείξετε , στην περίπτωση υπαναχώρησης τα έξοδα αποστολής του εμπορεύματος προς εμάς τα επιβαρύνετε ο καταναλωτής και ενδεικτικό  κόστος αυτών μπορείτε να δείτε  στο site της acs αναλόγως με την περιοχή στην οποία βρίσκεστε .

 

                                

                              ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

 

Ακέραιη επιστροφή χρημάτων γίνεται όταν

>Το προϊόν παραδοθεί είτε ελαττωματικό η γίνει λάθος αποστολή και δεν έχουμε να σας το αντικαταστήσουμε με όμοιο η κάτι που σας ικανοποιεί.

> Σε περίπτωση χρήσης του δικαιώματος υπαναχώρησης όπου για να ασκήσετε το δικαίωμα αυτό  μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο e mail [email protected] εντός 14 ημερολογιακών ημερών απο την παραλαβή του εμπορεύματος ,σε αυτήν την περίπτωση μόλις παραλάβουμε το εμπόρευμα στην αρχική του κατάσταση και εντός 14 ημερών θα σας κάνουμε κατάθεση του ακέραιου ποσού που δώσατε  σε λογαριασμό που θα μας υποδείξετε , στην περίπτωση υπαναχώρησης οφείλουμε να ενημερώσουμε οτι τα έξοδα αποστολής του εμπορεύματος προς εμάς τα επιβαρύνετε ο καταναλωτής και ενδεικτικό  κόστος αυτών μπορείτε να δείτε  στο site της acs αναλόγως με την περιοχή στην οποία βρίσκεστε .

 

 

                         ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

 

Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην αρχική τους κατάσταση  και για τον τρόπο αποστολής τους  επικοινωνείτε μαζί μας στο 2392026442  τις καθημερινές απο τις 9:00 το πρωί εως τις 9:00 το βράδυ το Σάββατο απο τις 9:00 το πρωί εως τις 8:00 το βράδυ καθώς και τις Κυριακές απο τις 11:00 το πρωί εως τις 3:00 το μεσημέρι ( το ωράριο για τις Κυριακές ισχύει απο αλλαγή ώρας σε αλλαγή ώρας κατά τη θερινή περίοδο ) παρακαλούμε μην αποστέλλετε προϊόντα χωρίς προηγούμενη συνεννόηση γιατι υπάρχει κίνδυνος χρέωσης μεταφορικών .

 

 

                                            ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

 

Για οποιαδήποτε πληροφορία , διευκρίνιση η τυχόν πρόβλημα που αντιμετωπίσατε θα χαρούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας και να μπορέσουμε να σας εξυπηρετήσουμε .

 

Διεύθυνση        Αμπελόκηπων 29 Περαια Θεσσαλονίκης

Τηλέφωνο        2392026442

 

 Ωράριο λειτουργίας καταστήματος και τηλεφωνικού κέντρου

 

Δευτέρα εως Παρασκευή   9:00 - 21:00

Σάββατο                             9:00 - 20:00

Κυριακή                             11:00 -15:00 (μόνο κατά τη διάρκεια της θερινής                  

                                                   περιόδου από αλλαγή ώρας σε αλλαγή ώρας )

 

 

Επίσης κοντά σας όλο το 24ωρο κάθε μέρα στo :

 

e-mail :      [email protected]

 

 

                               ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ

 

Σε περίπτωση που για κάποιο λόγο δεν μπορείτε να βάλετε την παραγγελία σας μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε τηλεφωνικά στο 2392026442

 

Ωράριο λειτουργίας καταστήματος και τηλεφωνικού κέντρου

 

Δευτέρα εως Παρασκευή   9:00 - 21:00

Σάββατο                             9:00 - 20:00

Κυριακή                             11:00 -15:00 (μόνο κατά τη διάρκεια της θερινής                  

                                                   περιόδου από αλλαγή ώρας σε αλλαγή ώρας )

 

 

                                                ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 

                                                      ΛΑΘΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗ

 

  Όλα τα εμπορεύματα πριν την συσκευασία τους ελέγχονται οτι είναι ακέραια και σωστά , εαν πάραυτα υπάρχει κάποιο ελάττωμα η έχει γίνει κάποιο λάθος στην αποστολή  μεσα σε 7 ημέρες απο την παραλαβή του μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο e mail [email protected] η στο 2392026442 τις καθημερινές απο τις 9:00 το πρωί εως τις 9:00 το βράδυ το Σάββατο απο τις 9:00 το πρωί εως τις 8:00 το βράδυ καθώς και τις Κυριακές απο τις 11:00 το πρωί εως τις 3:00 το μεσημέρι ( το ωράριο για τις Κυριακές ισχύει απο αλλαγή ώρας σε αλλαγή ώρας κατα τη θερινή περίοδο ) για να κανονίσουμε την επιστροφή και αντικατάσταση του με το σωστό  χωρίς καμία επιβάρυνση .Εαν έχει εξαντληθεί μέχρι να γίνει η διαδικασία και δεν επιθυμείτε να πάρετε κάτι άλλο θα γίνει επιστροφή χρημάτων εντός 14 ημερών σε λογαριασμό που θα μας υποδείξετε , μετά την πάροδο 7 ημερών απο την παραλαβή ουδεμία ευθύνη φέρουμε προς αντικατάσταση .Για να γίνει επιστροφή υποδήματος ως ελαττωματικό θα πρέπει να μας αποστείλετε φωτογραφία του ελαττώματος στο e mail [email protected] για την επιβεβαίωση του .

 

                                     ΕΥΘΥΝΗ ΠΕΛΑΤΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ 

 

 

Σε περίπτωση που δεν βρίσκεστε στο σημείο παράδοσης οταν έρθει η μεταφορική ;

  Η μεταφορική θα σας αφήσει ειδοποιητήριο σημείωμα για να τους καλέσετε εντός 24 ωρών  για παράδοση εκ νέου στο χώρο σας για οποιοδήποτε πρόβλημα επικοινωνήστε μαζι μας στο 2392026442 τις καθημερινές απο τις 9:00 το πρωί εως τις 9:00 το βράδυ το Σάββατο απο τις 9:00 το πρωί εως τις 8:00 το βράδυ καθώς και τις Κυριακές απο τις 11:00 το πρωί εως τις 3:00 το μεσημέρι ( το ωράριο για τις Κυριακές ισχύει απο αλλαγή ώρας σε αλλαγή ώρας κατα τη θερινή περίοδο )

 

 

Κατά την παραλαβή του εμπορεύματος

  Να βεβαιωθείτε  οτι το δέμα που σας παραδίδουν είναι σε ακέραιη κατάσταση και δεν έχει εμφανή φθορές ,σπασίματα η οτι δεν έχει ανοιχθεί η συσκευασία , τα δέματα φεύγουν απο εμάς ακέραια και σφραγισμένα και έχουν υποχρέωση να σας τα παραδίδουν κατά τον ιδιο τρόπο .

  Εαν έχετε επιλέξει να πληρώσετε με αντικαταβολή να βεβαιωθείτε οτι το αντίτιμο που σας ζητείται είναι το ίδιο με αυτό που συμφωνήθηκε κατά την πραγματοποίηση της αφοράς στο e shop .

Για οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίσετε παρακαλούμε να επικοινωνήσετε εντός 24 ωρών μαζί μας στο 2392026442  τις καθημερινές απο τις 9:00 το πρωί εως τις 9:00 το βράδυ το Σάββατο απο τις 9:00 το πρωί εως τις 8:00 το βράδυ καθώς και τις Κυριακές απο τις 11:00 το πρωί εως τις 3:00 το μεσημέρι ( το ωράριο για τις Κυριακές ισχύει απο αλλαγή ώρας σε αλλαγή ώρας κατα τη θερινή περίοδο )

> Καλό είναι να φυλάσσετε η απόδειξη αγοράς και η εντολή μεταφοράς για 14 ημέρες για την πιο εύκολη εξυπηρέτηση σας σε περίπτωση που χρειαστεί .

 

 

Περισσότερες διευκρινίσεις μπορείτε να βρείτε και στις συχνές ερωτήσεις των πελατών

 

 

 Ε:  Πως θα βάλω παραγγελία ;

Α:  Παραγγελία μπορείτε να βάλετε απλά και γρήγορα ακολουθώντας τα εξής βήματα

> Στο επάνω μέρος της σελίδας μας μπορείτε να δείτε τις κατηγορίες προϊόντων που υπάρχουν στο e shop μας .

> Τοποθετώντας τον κέρσορα του ποντικιού επάνω σε κάποια από αυτές σας δείχνει τις ανάλογες υποκατηγορίες και επιλέγετε όποια σας ενδιαφέρει έτσι απλά σας ανοίγει ολα τα αντικείμενα που βρίσκονται στην ανάλογη κατηγορία

> Ο δεύτερος τρόπος για πιο στοχευμένη  αναζήτηση είναι να πάτε στο πεδίο τη; σύνθετης αναζήτησης που βρίσκεται κατω απο την κεντρική τρεχούμενη εικόνα και να επιλέξετε ακριβώς το είδος και χρώμα αντικειμένου που σας ενδιαφέρει

> Αφού έχετε βρει το προϊόν που επιθυμείτε να αγοράσετε επιλέγοντας το σας ανοιγει την εικόνα για μια πιο λεπτομερή περιγραφή του προϊόντος καθώς και περισσότερες φωτογραφίες αυτού

> Εαν ολα είναι όπως τα επιθυμείτε και υπάρχει και διαθέσιμο στο μέγεθος που θέλετε ( εαν είναι παπούτσι στο κάτω μέρος της ανοιγμένης εικόνας θα δείτε πιο έντονα τα διαθέσιμα νούμερα και πιο αχνά αυτά που εχουν εξαντληθεί ) πατάτε το κουμπί που λεει προσθήκη στο καλάθι μου

> Τώρα έχετε αποθηκεύσει την επιλογή σας στο καλάθι σας και μπορείτε ειτε να συνεχίσετε τις αγορές σας προσθέτοντας και αλλα προϊόντα στο καλάθι κατα τον ιδιο τρόπο η μπορείτε να επιλέξετε να προχωρήσετε σε πληρωμή ακολουθώντας την ένδειξη ταμείο

> Στο επόμενο βήμα σας δίνετε η επιλογή να γίνετε μέλος του καταστήματος  μας αρχίζοντας άμεσα να λαμβάνετε ολα τα οφέλη των μελών μας , εαν πάλι δεν θέλετε δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα γιατί υπάρχει η επιλογή να συνεχίσετε την αγορά σας ως απλος επισκέπτης

> Στα επόμενα βήματα απλά συμπληρώνετε τα απαραίτητα στοιχεία για την αποστολή και τον τρόπο πληρωμής

> Καλοφόρετα !!! Για οποιαδήποτε διευκρίνηση η απορία παρακαλούμε καλέστε μας στο 2392026442  καθημερινές απο τις 9:00 το πρωί εως τις 9:00 το βράδυ το Σάββατο απο τις 9:00 το πρωί εως τις 8:00 το βράδυ καθώς και τις Κυριακές απο τις 11:00 το πρωί εως τις 3:00 το μεσημέρι ( το ωράριο για τις Κυριακές ισχύει απο αλλαγή ώρας σε αλλαγή ώρας κατα τη θερινή περίοδο ).

 

Ε: Πρέπει να γίνω μέλος για να κάνω τις αγορές μου ;

Α: Το να γίνετε μέλος φυσικά και δεν είναι απαραίτητο , υπάρχει  η επιλογή να κάνετε τις αγορές σας ως απλός επισκέπτης , απλά πάντα ενημερώνουμε οτι κάποιες απο τις προσφορές μας ισχύουν μόνο για μέλη κατι το οποίο φυσικά διευκρινίζετε και κατα την αγορά του προϊόντος .

 

Ε: Έχουν κάποια οφέλη τα μέλη σας ;

Α: Το να είναι κάποιος μέλος μας μας βοηθάει στο να έχουμε μια πιο σωστή οπτική για τους πελάτες μας και τις  ανάγκες τους , ετσι φροντίζουμε να τους ενημερώνουμε πάντα πρώτους για οτιδήποτε νεο θα τους ενδιέφερε ( τάσεις μόδας , νεες παραλαβές , εκπτώσεις , προσφορές τελευταίας στιγμής ) και φυσικά πάντα ανταμείβουμε την εμπιστοσύνη που μας δείχνουνε με διάφορες προσφορές και εκπτώσεις ειδικά για αυτούς . Επίσης μόλις γίνεστε μέλος κερδίζετε έκπτωση 10% για την πρώτη σας αγορά .

 

Ε: Έχω ξεχάσει τον κωδικό η το e mail που χρησιμοποίησα για να γίνω μέλος τι πρέπει να κάνω ;

Α: Εαν έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας και το e mail που χρησιμοποιήσατε για να γίνετε μέλος μας παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο e mail [email protected]

 

Ε: Οι τιμές στο φυσικό κατάστημα είναι ίδιες με αυτές στο ηλεκτρονικό ;

Α: Οι τιμές στο φυσικό μας κατάστημα είναι ακριβώς οι ίδιες με το ηλεκτρονικό αφού μοιράζονται κοινό τιμολογιακό πρόγραμμα , η μόνη διαφορά που μπορεί να εντοπιστεί είναι όταν βγαίνουν  προσφορές  για τα μέλη του ηλεκτρονικού μας καταστήματος , προς όφελος αυτών φυσικά .

 

Ε: Πως μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία του λογαριασμού μου ;

Α: Εάν θέλετε να αλλάξετε κάποια απο τα στοιχεία του λογαριασμού σας ως μέλος του site μας παρακαλούμε στείλτε e-mail στο [email protected]

 

Ε: Μπορώ να ζητήσω την έκδοση τιμολογίου αντί απόδειξης ;

Α: Φυσικά , όλα μας τα εμπορεύματα συνοδεύονται πάντα από απόδειξη αγοράς εάν  επιθυμείτε να κοπεί τιμολόγιο  μπορείτε στην συμπλήρωση των στοιχείων αποστολής να επιλέξετε αντί για απόδειξη να γίνει έκδοση τιμολογίου.

 

Ε: Έχετε και τμήμα χονδρικής πώλησης η franchise ;

Α: Για την ενότητα αυτή οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται να έρχονται σε επαφή μαζί μας μέσω e mail στην ακόλουθη διεύθυνση .....

 

Ε: Πόσα  είναι τα έξοδα αποστολής ;

Α:Τα έξοδα αποστολής είναι :

> ΔΩΡΕΑΝ  για αγορές με πιστωτική κάρτα για ΟΛΗ την Ελλάδα

> ΔΩΡΕΑΝ  για αγορές με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό πριν την αποστολή  για ΟΛΗ την Ελλάδα

 > ΔΩΡΕΑΝ  για αγορές άνω των 60 ευρω για ΟΛΗ την Ελλάδα ασχέτου τρόπου πληρωμής

> ΔΩΡΕΑΝ  για αγορές με αντικαταβολή για ΟΛΗ την Ελλάδα *

* στις αγορές με αντικαταβολή επιβαρύνεστε το κόστος τις αντικαταβολής που είναι 3 ευρω .

 

Ε: Πως  μπορούμε να ενημερωνόμαστε πρώτοι για τις πρόσφορες σας και τις νέες παραλαβές  σας ;

Α: Για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα μας , τις νέες τάσεις της μόδας και να προλαβαίνετε τα νούμερα σας σε νέες παραλαβές ( οι οποίες γίνονται κατά τη διάρκεια όλου του έτους και όχι μόνο στην αρχή της κάθε νέας σεζόν) καθώς και για τις έκτακτες προσφορές μας και κληρώσεις  μπορείτε να επιλέξετε :

>να γίνετε μέλη μας στο e shop απο όπου θα λαμβάνετε πληροφορίες είτε στο e mail σας είτε στο κινητό σας .

> Να μας ακολουθήσετε στο facebook κάνοντας like στη σελίδα μας .......!!!!!!!!!

> Να μας ακολουθήσετε στο instagram ...............

> Να μας ακολουθήσετε στο twitter ......................

> Να μας ακολουθήσετε στο Pinterst ............

> Να μας ακολουθήσετε στο Youtube ........

> Να μας ακολουθήσετε στο google......

 

Ε: Υπάρχει πιθανότητα ενω βλέπω κάτι διαθέσιμο να μην υπάρχει ;

Α: Αν και η ενημέρωση διαθεσιμότητας γίνεται αυτόματα με την κάθε πώληση υπάρχει το ενδεχόμενο να γίνεται παράλληλη αγορά με αποτέλεσμα το  σύστημα να μην προλάβει να κάνει ανανέωση  στην σελίδα του πελάτη , σε αυτή την περίπτωση θα έρθουμε  άμεσα σε επικοινωνία μαζί σας είτε τηλεφωνικά είτε μέσω e mail για να σας ενημερώσουμε για το συμβάν και φυσικά δεν θα υπάρξει κάποια εσφαλμένη χρέωση .

 

E: Τα προϊόντα των εταιριών που βλέπουμε είναι αυθεντικά ;

A: Στο κατάστημα μας μπορείτε να βρείτε ΜΟΝΟ γνήσια προϊόντα εταιρειών τα οποία εμπορευόμαστε απο τους νόμιμους αντιπροσώπους αυτών στην Ελλάδα

 

Ε: Μπορώ να έρθω στο κατάστημα να δω και να δοκιμάσω τα προϊόντα απο κοντά ;

A: Φυσικά και θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε απο κοντά . Το φυσικό μας κατάστημα βρίσκεται  στην Περαια Θεσσαλονίκης Αμπελόκηπων 29 και είμαστε ανοιχτά τις καθημερινές απο τις 9:00 το πρωί εως τις 9:00 το βράδυ το Σάββατο απο τις 9:00 το πρωί εως τις 8:00 το βράδυ καθώς και τις Κυριακές απο τις 11:00 το πρωί εως τις 3:00 το μεσημέρι ( το ωράριο για τις Κυριακές ισχύει απο αλλαγή ώρας σε αλλαγή ώρας κατα τη θερινή περίοδο )

 

Ε: Πως μπορώ να αγοράσω κάτι εάν δεν έχω πιστωτική

Α: Φυσικά και μπορείτε να κάνετε την  συναλλαγή σας χωρίς πιστωτική με τους ακόλουθους τρόπους

> Με αντικαταβολή πληρώνοντας στην acs κατά την παράδοση στον χώρο σας .

> Με τραπεζική κατάθεση του ποσού πριν την αποστολή στον εξής λογαριασμό : Τράπεζα                 EUROBANK    

Αρ. Λογαριασμού  0026,0094,03,0200598878 

ΙΒΑΝ                      GR1402600940000030200598878

Δικαιούχος             Τσογκαλης Γρηγορης

 

Ε: Είναι ασφαλής η χρήση πιστωτικής για τις αγορές μου στο internet ;

Α: Όλα τα δεδομένα στη χρήση πιστωτικής είναι απόλυτα ασφαλή γιατί όλες οι διαδικασίες γίνονται σε τραπεζικό περιβάλλον .

 

Ε: Μπορώ να ακυρώσω / τροποποιήσω  την παραγγελιά μου η μέρος αυτής χωρίς κάποια επιβάρυνση;

Α: Για οποιαδήποτε τροποποίηση διευκρίνηση η και ακύρωση παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο 2392026442 τις καθημερινές απο τις 9:00 το πρωί εως τις 9:00 το βράδυ το Σάββατο απο τις 9:00 το πρωί εως τις 8:00 το βράδυ καθώς και τις Κυριακές απο τις 11:00 το πρωί εως τις 3:00 το μεσημέρι ( το ωράριο για τις Κυριακές ισχύει απο αλλαγή ώρας σε αλλαγή ώρας κατα τη θερινή περίοδο )

το συντομότερο δυνατό για να προλάβουμε την αποστολή , ο μέσος χρόνος κλεισίματος παραγγελιάς απο εμάς είναι 30 λεπτά με 1 ώρα κατα τις ημέρες και ώρες εργασίας που προαναφέρονται .

 

Ε: Με ποιον τρόπο και σε πόσες μέρες γίνεται η παράδοση της παραγγελιάς μου ;

Α: Όλες οι αποστολές μας γίνονται με την acs και ο χρόνος παράδοσης που μας δίνεται από αυτήν είναι 1-3 εργάσιμες ημέρες για ολη την Ελλαδα.

 

Ε: Μπορώ να γνωρίζω εάν ολοκληρώθηκε και που βρίσκεται η παραγγελιά μου ;

A: Φυσικά , ανα πάσα ώρα  μπορείτε να εντοπίσετε το δέμα σας , μόλις κλείσει η παραγγελιά σας θα λάβετε ενα μήνυμα  στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο με την επιβεβαίωση της εκτέλεσης αυτής , απο την ωρα που φεύγει απο εμάς θα είναι στο σημείο παράδοσης εντός 3 εργάσιμων ημερών εαν θέλετε περισσότερες πληροφορίες για τον εντοπισμό του δέματος όπως τον αριθμό αποστολής σας μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο e-mail [email protected] για να σας τον αποστείλουμε και  χρησιμοποιώντας τον στο site της acs εντοπίζετε το δέμα σας εύκολα και γρήγορα , εάν δεν έχετε λάβει το μήνυμα επιβεβαίωσης το δέμα σας είναι ακόμα στην εταιρεία μας και μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για οποιαδήποτε διευκρίνηση στο 2392026442 τις καθημερινές από τις 9:00 το πρωί έως τις 9:00 το βράδυ το Σάββατο απο τις 9:00 το πρωί εως τις 8:00 το βράδυ καθώς και τις Κυριακές απο τις 11:00 το πρωί εως τις 3:00 το μεσημέρι ( το ωράριο για τις Κυριακές ισχύει απο αλλαγή ώρας σε αλλαγή ώρας κατα τη θερινή περίοδο )

 

Ε: Την παραγγελία μου θα την παραλάβω στο χώρο μου η θα πρέπει να πάω να την παραλάβω από το κατάστημα της μεταφορικής ;

Α: Η μεταφορική είναι υποχρεωμένη να παραδώσει το δέμα σας στην ακριβή διεύθυνση που θα μας υποδείξετε στα στοιχεία που συμπληρώνετε κατά την αγορά ακόμα και εάν μένετε σε δυσπρόσιτη περιοχή , χωρίς καμία πρόσθετη χρέωση πέραν της συμφωνηθέντος κατά την αγορά .

 

Ε: Τι γίνεται σε περίπτωση που δεν είμαι στο σημείο παράδοσης οταν έρθει η μεταφορική ;

Α: Η μεταφορική θα σας αφήσει ειδοποιητήριο σημείωμα για να τους καλέσετε εντός 24 ωρών  για παράδοση εκ νέου στο χώρο σας για οποιοδήποτε πρόβλημα επικοινωνήστε μαζι μας στο 2392026442 τις καθημερινές απο τις 9:00 το πρωί εως τις 9:00 το βράδυ το Σάββατο απο τις 9:00 το πρωί εως τις 8:00 το βράδυ καθώς και τις Κυριακές απο τις 11:00 το πρωί εως τις 3:00 το μεσημέρι ( το ωράριο για τις Κυριακές ισχύει απο αλλαγή ώρας σε αλλαγή ώρας κατα τη θερινή περίοδο )

 

Ε: Πρέπει να κάνω κάτι κατά την παραλαβή του εμπορεύματος ;

Α: >Να βεβαιωθείτε  οτι το δέμα που σας παραδίδουν είναι σε ακέραιη κατάσταση και δεν έχει εμφανή φθορές ,σπασίματα η οτι δεν έχει ανοιχθεί η συσκευασία , τα δέματα φεύγουν απο εμάς ακέραια και σφραγισμένα και έχουν υποχρέωση να σας τα παραδίδουν κατά τον ιδιο τρόπο .

   > Εαν έχετε επιλέξει να πληρώσετε με αντικαταβολή να βεβαιωθείτε οτι το αντίτιμο που σας ζητείται είναι το ίδιο με αυτό που συμφωνήθηκε κατά την πραγματοποίηση της αφοράς στο e shop .

Για οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίσετε παρακαλούμε να επικοινωνήσετε εντός 24 ωρών μαζί μας στο 2392026442  τις καθημερινές απο τις 9:00 το πρωί εως τις 9:00 το βράδυ το Σάββατο απο τις 9:00 το πρωί εως τις 8:00 το βράδυ καθώς και τις Κυριακές απο τις 11:00 το πρωί εως τις 3:00 το μεσημέρι ( το ωράριο για τις Κυριακές ισχύει απο αλλαγή ώρας σε αλλαγή ώρας κατα τη θερινή περίοδο )

> Καλό είναι να φυλάσσετε η απόδειξη αγοράς και η εντολή μεταφοράς για 14 ημέρες για την πιο εύκολη εξυπηρέτηση σας σε περίπτωση που χρειαστεί .

 

Ε: Εαν μου ζητηθεί να πληρώσω κατι διαφορετικό απο το ποσό της συναλλαγής μας απο την μεταφορική πως το χειρίζομαι ;

Α:Επικοινωνείτε εκείνη την ώρα μαζί μας στο 2392026442 τις καθημερινές απο τις 9:00 το πρωί εως τις 9:00 το βράδυ το Σάββατο απο τις 9:00 το πρωί εως τις 8:00 το βράδυ καθώς και τις Κυριακές απο τις 11:00 το πρωί εως τις 3:00 το μεσημέρι ( το ωράριο για τις Κυριακές ισχύει απο αλλαγή ώρας σε αλλαγή ώρας κατα τη θερινή περίοδο ) και εαν η παράδοση είναι σε κάποια στιγμή που δεν μπορείτε να έχετε επικοινωνία μαζί είτε το παραλαμβάνετε και μόλις επικοινωνήσετε μαζί μας σας γίνετε επιστροφή χρημάτων η δεν το παραλαμβάνετε και επικοινωνείτε μαζί μας για να λύσουμε το πρόβλημα και να γίνει η παράδοση σωστά .

 

Ε: Πως θα ξέρω εαν έχω επιλέξει το σωστό νούμερο  στο παπούτσι που θέλω  ;

Α: Σε ολα τα παπούτσια υπάρχει περιγραφή για τη φόρμα του παπουτσιού εαν είναι στενή κανονική η μεγάλη , εαν πάλι έχετε αμφιβολία για το μέγεθος μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2392026442 τις καθημερινές απο τις 9:00 το πρωί εως τις 9:00 το βράδυ το Σάββατο απο τις 9:00 το πρωί εως τις 8:00 το βράδυ καθώς και τις Κυριακές απο τις 11:00 το πρωί εως τις 3:00 το μεσημέρι ( το ωράριο για τις Κυριακές ισχύει απο αλλαγή ώρας σε αλλαγή ώρας κατα τη θερινή περίοδο )ζητώντας να σας πούμε ακριβώς τα εκατοστά του πέλματος στο εσωτερικό του παπουτσιού .

 

Ε:Σε περίπτωση που δεν μου κάνει το νούμερο η δεν μου αρέσει το παπούτσι πως κάνω την αλλαγή με άλλο νούμερο η παπούτσι και τι επιβάρυνση έχω ;

A:1)Σε περίπτωση που δεν σας κάνει το νούμερο που έχετε επιλέξει και θέλετε άλλο νούμερο μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2392026442 τις καθημερινές απο τις 9:00 το πρωί εως τις 9:00 το βράδυ το Σάββατο απο τις 9:00 το πρωί εως τις 8:00 το βράδυ καθώς και τις Κυριακές απο τις 11:00 το πρωί εως τις 3:00 το μεσημέρι ( το ωράριο για τις Κυριακές ισχύει απο αλλαγή ώρας σε αλλαγή ώρας κατά τη θερινή περίοδο )εντος 24 ωρών απο την παραλαβή για να κρατήσουμε το νούμερο που επιθυμείτε (εφόσον υπάρχει διαθέσιμο ) και να σας το στείλουμε ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ , το παπούτσι που δεν σας κάνει θα το δώσετε στην acs την ώρα που θα έρθει για να σας παραδώσει το σωστό νούμερο

   2)Σε περίπτωση που δεν υπάρχει διαθέσιμο το παπούτσι που θέλετε να αλλάξετε στο νούμερο που επιθυμείτε μπορείτε να κάνετε αλλαγή με όποιο άλλο θέλετε σε αυτήν την περίπτωση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2392026442 τις καθημερινές απο τις 9:00 το πρωί εως τις 9:00 το βράδυ το Σάββατο απο τις 9:00 το πρωί εως τις 8:00 το βράδυ καθώς και τις Κυριακές απο τις 11:00 το πρωί εως τις 3:00 το μεσημέρι ( το ωράριο για τις Κυριακές ισχύει απο αλλαγή ώρας σε αλλαγή ώρας κατα τη θερινή περίοδο )για να μας δώσετε τον κωδικό με τον οποίο θέλετε να κάνετε την αλλαγή και να σας το στείλουμε αμέσως ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ , το παπούτσι που δεν σας κάνει θα το δώσετε στην acs την ώρα που θα έρθει για να σας παραδώσει το σωστό νούμερο ,σε περίπτωση που ο κωδικός που εχετε επιλέξει έχει διαφορά στην τιμή και πρέπει να συμπληρωθεί κάποιο πόσο απο εσάς για να μην χρεωθείτε αντικαταβολή θα πρέπει να μας κάνετε κατάθεση πριν την αποστολή το ποσό της διαφοράς στον εξής λογαριασμό :

Τράπεζα                 EUROBANK    

Αρ. Λογαριασμού  0026,0094,03,0200598878 

ΙΒΑΝ                      GR1402600940000030200598878

Δικαιούχος             Τσογκαλης Γρηγόρης

εαν δεν θελετε να κάνετε κατάθεση θα χρεωθείτε τα έξοδα της αντικαταβολής που ειναι 3 ευρω τα οποία θα δώσετε στην acs κατα την παράδοση μαζί με το υπόλοιπο του ποσού και το παπούτσι που είναι να γίνει η αλλαγή .

ΠΡΟΣΟΧΗ :

1)Τα παραπάνω ισχύουν για μια αλλαγή ανα αγορά,σε περίπτωση που θέλετε να αλλάξετε ενα προϊόν  δεύτερη φορά είτε για νούμερο είτε σε κωδικό χρεώνεστε τα μεταφορικά που είναι 9 ευρω  

2) Παρακαλούμε μην κάνετε αυθαίρετες αποστολές /επιστροφές γιατι θα χρεωθείτε τα μεταφορικά χωρίς λόγο ,οι επιστροφές  σε οποιαδήποτε περίπτωση πρέπει να γίνονται μετά απο τηλεφωνική συνεννόηση με το κατάστημα μας

 

Ε: Εαν διαπιστώσω οτι το προϊόν είναι λάθος απο αυτό τις παραγγελιάς μου η ελαττωματικό τι πρέπει να κάνω ;

Α :  Όλα τα εμπορεύματα πριν την συσκευασία τους ελέγχονται οτι είναι ακέραια και σωστά , εαν πάραυτα υπάρχει κάποιο ελάττωμα η έχει γίνει κάποιο λάθος στην αποστολή  μεσα σε 7 ημέρες απο την παραλαβή του μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο e mail [email protected] η στο 2392026442 τις καθημερινές απο τις 9:00 το πρωί εως τις 9:00 το βράδυ το Σάββατο απο τις 9:00 το πρωί εως τις 8:00 το βράδυ καθώς και τις Κυριακές απο τις 11:00 το πρωί εως τις 3:00 το μεσημέρι ( το ωράριο για τις Κυριακές ισχύει απο αλλαγή ώρας σε αλλαγή ώρας κατα τη θερινή περίοδο ) για να κανονίσουμε την επιστροφή και αντικατάσταση του με το σωστό  χωρίς καμία επιβάρυνση .Εαν έχει εξαντληθεί μέχρι να γίνει η διαδικασία και δεν επιθυμείτε να πάρετε κάτι άλλο θα γίνει επιστροφή χρημάτων εντός 14 ημερών σε λογαριασμό που θα μας υποδείξετε , μετά την πάροδο 7 ημερών απο την παραλαβή ουδεμία ευθύνη φέρουμε προς αντικατάσταση .Για να γίνει επιστροφή υποδήματος ως ελαττωματικό θα πρέπει να μας αποστείλετε φωτογραφία του ελαττώματος στο e mail [email protected] για την επιβεβαίωση του .

 

Ε: Ψωνίζοντας απο το internet πως θα μπορέσω να εξυπηρετηθώ εαν κάποιο προϊόν παρουσιάσει ελάττωμα μετά την αγορα του ;

Α:   Όλα τα εμπορεύματα πριν την συσκευασία τους ελέγχονται οτι είναι ακέραια και σωστά , εαν πάραυτα κατι παρουσιάσει ελάττωμα μεσα σε 7 ημέρες απο την παραλαβή του μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο e mail [email protected] η στο 2392026442 τις καθημερινές απο τις 9:00 το πρωί εως τις 9:00 το βράδυ το Σάββατο απο τις 9:00 το πρωί εως τις 8:00 το βράδυ καθώς και τις Κυριακές απο τις 11:00 το πρωί εως τις 3:00 το μεσημέρι ( το ωράριο για τις Κυριακές ισχύει απο αλλαγή ώρας σε αλλαγή ώρας κατα τη θερινή περίοδο ) για να κανονίσουμε την επιστροφή και αντικατάσταση του με το σωστό  χωρίς καμία επιβάρυνση .Εαν έχει εξαντληθεί μέχρι να γίνει η διαδικασία και δεν επιθυμείτε να πάρετε κάτι άλλο θα γίνει επιστροφή χρημάτων εντός 14 ημερών σε λογαριασμό που θα μας υποδείξετε , μετα την πάροδο 7 ημερών απο την παραλαβή ουδεμία ευθύνη φέρουμε προς αντικατάσταση. Για να γίνει επιστροφή υποδήματος ως ελαττωματικό θα πρέπει να μας αποστείλετε φωτογραφία του ελαττώματος στο e mail [email protected] για την επιβεβαίωση του .

 

Ε: Τι γίνεται σε περίπτωση που δεν μου αρέσει το προϊόν που εχω παραλάβει και θέλω να κάνω χρήση του δικαιώματος υπαναχώρησης .

Α: Εάν το προϊόν που αγοράσατε δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σας μπορείτε  να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης σε αυτη την περίπτωση θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας στο e mail [email protected] εντός 14 ημερολογιακών ημερών απο την παραλαβή του εμπορεύματος ,εμεις μόλις παραλάβουμε το εμπόρευμα στην αρχική του κατάσταση και εντός 14 ημερών θα σας κάνουμε κατάθεση του ακέραιου ποσού που δώσατε  σε λογαριασμό που θα μας υποδείξετε , στην περίπτωση υπαναχώρησης τα έξοδα αποστολής του εμπορεύματος προς εμάς τα επιβαρύνετε ο καταναλωτής και ενδεικτικό  κόστος αυτών μπορείτε να δείτε  στο site της acs αναλόγως με την περιοχή στην οποία βρίσκεστε .  

 

Ε: Γίνεται επιστροφή χρημάτων ;

Α: Ακέραιη επιστροφή χρημάτων γίνεται όταν

>Το προϊόν παραδοθεί είτε ελαττωματικό η γίνει λάθος αποστολή και δεν έχουμε να σας το αντικαταστήσουμε με όμοιο η κάτι που σας ικανοποιεί.

> Σε περίπτωση χρήσης του δικαιώματος υπαναχώρησης όπου για να ασκήσετε το δικαίωμα αυτό  μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο e mail [email protected] εντός 14 ημερολογιακών ημερών απο την παραλαβή του εμπορεύματος ,σε αυτήν την περίπτωση μόλις παραλάβουμε το εμπόρευμα στην αρχική του κατάσταση και εντός 14 ημερών θα σας κάνουμε κατάθεση του ακέραιου ποσού που δώσατε  σε λογαριασμό που θα μας υποδείξετε , στην περίπτωση υπαναχώρησης οφείλουμε να ενημερώσουμε οτι τα έξοδα αποστολής του εμπορεύματος προς εμάς τα επιβαρύνετε ο καταναλωτής και ενδεικτικό  κόστος αυτών μπορείτε να δείτε  στο site της acs αναλόγως με την περιοχή στην οποία βρίσκεστε .

 

E: Πως γίνεται η επιστροφή προϊόντων ;

Α: Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην αρχική τους κατάσταση  και για τον τρόπο αποστολής τους  επικοινωνείτε μαζί μας στο 700 700 2025  τις καθημερινές απο τις 9:00 το πρωί εως τις 9:00 το βράδυ το Σάββατο απο τις 9:00 το πρωί εως τις 8:00 το βράδυ καθώς και τις Κυριακές απο τις 11:00 το πρωί εως τις 3:00 το μεσημέρι ( το ωράριο για τις Κυριακές ισχύει απο αλλαγή ώρας σε αλλαγή ώρας κατά τη θερινή περίοδο ) παρακαλούμε μην αποστέλλετε προϊόντα χωρίς προηγούμενη συνεννόηση γιατι υπάρχει κίνδυνος χρέωσης μεταφορικών .