Συχνές Ερωτήσεις

•  Πως θα βάλω παραγγελία ;

 Παραγγελία μπορείτε να βάλετε απλά και γρήγορα ακολουθώντας τα εξής βήματα

> Στο επάνω μέρος της σελίδας μας μπορείτε να δείτε τις κατηγορίες προϊόντων που υπάρχουν στο e shop μας .

> Τοποθετώντας τον κέρσορα του ποντικιού επάνω σε κάποια από αυτές σας δείχνει τις ανάλογες υποκατηγορίες και επιλέγετε όποια σας ενδιαφέρει έτσι απλά σας ανοίγει ολα τα αντικείμενα που βρίσκονται στην ανάλογη κατηγορία

> Ο δεύτερος τρόπος για πιο στοχευμένη αναζήτηση είναι να πάτε στο πεδίο τη; σύνθετης αναζήτησης που βρίσκεται κατω απο την κεντρική τρεχούμενη εικόνα και να επιλέξετε ακριβώς το είδος και χρώμα αντικειμένου που σας ενδιαφέρει

> Αφού έχετε βρει το προϊόν που επιθυμείτε να αγοράσετε επιλέγοντας το σας ανοιγει την εικόνα για μια πιο λεπτομερή περιγραφή του προϊόντος καθώς και περισσότερες φωτογραφίες αυτού

> Εαν ολα είναι όπως τα επιθυμείτε και υπάρχει και διαθέσιμο στο μέγεθος που θέλετε ( εαν είναι παπούτσι στο κάτω μέρος της ανοιγμένης εικόνας θα δείτε πιο έντονα τα διαθέσιμα νούμερα και πιο αχνά αυτά που εχουν εξαντληθεί ) πατάτε το κουμπί που λεει προσθήκη στο καλάθι μου

> Τώρα έχετε αποθηκεύσει την επιλογή σας στο καλάθι σας και μπορείτε ειτε να συνεχίσετε τις αγορές σας προσθέτοντας και αλλα προϊόντα στο καλάθι κατα τον ιδιο τρόπο η μπορείτε να επιλέξετε να προχωρήσετε σε πληρωμή ακολουθώντας την ένδειξη ταμείο

> Στο επόμενο βήμα σας δίνετε η επιλογή να γίνετε μέλος του καταστήματος μας αρχίζοντας άμεσα να λαμβάνετε ολα τα οφέλη των μελών μας , εαν πάλι δεν θέλετε δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα γιατί υπάρχει η επιλογή να συνεχίσετε την αγορά σας ως απλος επισκέπτης

> Στα επόμενα βήματα απλά συμπληρώνετε τα απαραίτητα στοιχεία για την αποστολή και τον τρόπο πληρωμής

> Καλοφόρετα !!! Για οποιαδήποτε διευκρίνηση η απορία παρακαλούμε καλέστε μας στο 700 700 2025 καθημερινές απο τις 9:00 το πρωί εως τις 9:00 το βράδυ το Σάββατο απο τις 9:00 το πρωί εως τις 8:00 το βράδυ καθώς και τις Κυριακές απο τις 11:00 το πρωί εως τις 3:00 το μεσημέρι ( το ωράριο για τις Κυριακές ισχύει απο αλλαγή ώρας σε αλλαγή ώρας κατα τη θερινή περίοδο ).

 

•  Πρέπει να γίνω μέλος για να κάνω τις αγορές μου ;

Το να γίνετε μέλος φυσικά και δεν είναι απαραίτητο , υπάρχει η επιλογή να κάνετε τις αγορές σας ως απλός επισκέπτης , απλά πάντα ενημερώνουμε οτι κάποιες απο τις προσφορές μας ισχύουν μόνο για μέλη κατι το οποίο φυσικά διευκρινίζετε και κατα την αγορά του προϊόντος .

 

•  Έχουν κάποια οφέλη τα μέλη σας ;

Το να είναι κάποιος μέλος μας μας βοηθάει στο να έχουμε μια πιο σωστή οπτική για τους πελάτες μας και τις ανάγκες τους , ετσι φροντίζουμε να τους ενημερώνουμε πάντα πρώτους για οτιδήποτε νεο θα τους ενδιέφερε ( τάσεις μόδας , νεες παραλαβές , εκπτώσεις , προσφορές τελευταίας στιγμής ) και φυσικά πάντα ανταμείβουμε την εμπιστοσύνη που μας δείχνουνε με διάφορες προσφορές και εκπτώσεις ειδικά για αυτούς . 

•  Έχω ξεχάσει τον κωδικό η το e mail που χρησιμοποίησα για να γίνω μέλος τι πρέπει να κάνω ;

Εαν έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας και το e mail που χρησιμοποιήσατε για να γίνετε μέλος μας παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο e mail shoozzbyminimall@yahoo.gr

•  Οι τιμές στο φυσικό κατάστημα είναι ίδιες με αυτές στο ηλεκτρονικό ;

Οι τιμές στο φυσικό μας κατάστημα είναι ακριβώς οι ίδιες με το ηλεκτρονικό αφού μοιράζονται κοινό τιμολογιακό πρόγραμμα , η μόνη διαφορά που μπορεί να εντοπιστεί είναι όταν βγαίνουν προσφορές για τα μέλη του ηλεκτρονικού μας καταστήματος , προς όφελος αυτών φυσικά .

•  Πως μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία του λογαριασμού μου ;

Εάν θέλετε να αλλάξετε κάποια απο τα στοιχεία του λογαριασμού σας ως μέλος του site μας παρακαλούμε στείλτε e-mail στο shoozzbyminimall@yahoo.gr

•  Μπορώ να ζητήσω την έκδοση τιμολογίου αντί απόδειξης ;

Φυσικά , όλα μας τα εμπορεύματα συνοδεύονται πάντα από απόδειξη αγοράς εάν επιθυμείτε να κοπεί τιμολόγιο μπορείτε στην συμπλήρωση των στοιχείων αποστολής να επιλέξετε αντί για απόδειξη να γίνει έκδοση τιμολογίου.

 

•  Έχετε και τμήμα χονδρικής πώλησης η franchise ;

Για την ενότητα αυτή οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται να έρχονται σε επαφή μαζί μας μέσω e mail στην ακόλουθη διεύθυνση [email protected] .

•  Πόσα είναι τα έξοδα αποστολής ;

Τα έξοδα αποστολής είναι :

> ΔΩΡΕΑΝ για αγορές με πιστωτική κάρτα για ΟΛΗ την Ελλάδα

> ΔΩΡΕΑΝ για αγορές με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό πριν την αποστολή για ΟΛΗ την Ελλάδα

> ΔΩΡΕΑΝ για αγορές με αντικαταβολή για ΟΛΗ την Ελλάδα *

* στις αγορές με αντικαταβολή επιβαρύνεστε το κόστος τις αντικαταβολής που είναι 3 ευρω

> ΔΩΡΕΑΝ και το κοστος της αντικαταβολης σε αγορες ανω των 60 ευρω

 

•  Πως μπορούμε να ενημερωνόμαστε πρώτοι για τις πρόσφορες σας και τις νέες παραλαβές σας ;

Για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα μας , τις νέες τάσεις της μόδας και να προλαβαίνετε τα νούμερα σας σε νέες παραλαβές ( οι οποίες γίνονται κατά τη διάρκεια όλου του έτους και όχι μόνο στην αρχή της κάθε νέας σεζόν) καθώς και για τις έκτακτες προσφορές μας και κληρώσεις μπορείτε να επιλέξετε :

>να γίνετε μέλη μας στο e shop απο όπου θα λαμβάνετε πληροφορίες είτε στο e mail σας είτε στο κινητό σας .

> Να μας ακολουθήσετε στο facebook κάνοντας like στη σελίδα μας .......!!!!!!!!!

> Να μας ακολουθήσετε στο instagram ...............

> Να μας ακολουθήσετε στο twitter ......................

> Να μας ακολουθήσετε στο Pinterst ............

> Να μας ακολουθήσετε στο Youtube ........

> Να μας ακολουθήσετε στο google......

•  Υπάρχει πιθανότητα ενω βλέπω κάτι διαθέσιμο να μην υπάρχει ;

Αν και η ενημέρωση διαθεσιμότητας γίνεται αυτόματα με την κάθε πώληση υπάρχει το ενδεχόμενο να γίνεται παράλληλη αγορά με αποτέλεσμα το σύστημα να μην προλάβει να κάνει ανανέωση στην σελίδα του πελάτη , σε αυτή την περίπτωση θα έρθουμε άμεσα σε επικοινωνία μαζί σας είτε τηλεφωνικά είτε μέσω e mail για να σας ενημερώσουμε για το συμβάν και φυσικά δεν θα υπάρξει κάποια εσφαλμένη χρέωση .

 

•  Τα προϊόντα των εταιριών που βλέπουμε είναι αυθεντικά ;

Στο κατάστημα μας μπορείτε να βρείτε ΜΟΝΟ γνήσια προϊόντα εταιρειών τα οποία εμπορευόμαστε απο τους νόμιμους αντιπροσώπους αυτών στην Ελλάδα

 

•  Μπορώ να έρθω στο κατάστημα να δω και να δοκιμάσω τα προϊόντα απο κοντά ;

Φυσικά και θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε απο κοντά . Το φυσικό μας κατάστημα βρίσκεται στην Περαια Θεσσαλονίκης Αμπελόκηπων 29 και είμαστε ανοιχτά τις καθημερινές απο τις 9:00 το πρωί εως τις 9:00 το βράδυ το Σάββατο απο τις 9:00 το πρωί εως τις 8:00 το βράδυ καθώς και τις Κυριακές απο τις 11:00 το πρωί εως τις 3:00 το μεσημέρι ( το ωράριο για τις Κυριακές ισχύει απο αλλαγή ώρας σε αλλαγή ώρας κατα τη θερινή περίοδο ) .

•  Πως μπορώ να αγοράσω κάτι εάν δεν έχω πιστωτική

Φυσικά και μπορείτε να κάνετε την συναλλαγή σας χωρίς πιστωτική με τους ακόλουθους τρόπους

> Με αντικαταβολή πληρώνοντας στην acs κατά την παράδοση στον χώρο σας .

> Με τραπεζική κατάθεση του ποσού πριν την αποστολή στον εξής λογαριασμό : Τράπεζα EUROBANK

Αρ. Λογαριασμού   0026,0094,03,0200598878

ΙΒΑΝ                         GR1402600940000030200598878

Δικαιούχος               Τσογκαλης Γρηγορης

 

•  Είναι ασφαλής η χρήση πιστωτικής για τις αγορές μου στο internet ;

Όλα τα δεδομένα στη χρήση πιστωτικής είναι απόλυτα ασφαλή γιατί όλες οι διαδικασίες γίνονται σε τραπεζικό περιβάλλον .

•  Μπορώ να ακυρώσω / τροποποιήσω την παραγγελιά μου η μέρος αυτής χωρίς κάποια επιβάρυνση;

Για οποιαδήποτε τροποποίηση διευκρίνηση η και ακύρωση παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο 700 700 2025 τις καθημερινές απο τις 9:00 το πρωί εως τις 9:00 το βράδυ το Σάββατο απο τις 9:00 το πρωί εως τις 8:00 το βράδυ καθώς και τις Κυριακές απο τις 11:00 το πρωί εως τις 3:00 το μεσημέρι ( το ωράριο για τις Κυριακές ισχύει απο αλλαγή ώρας σε αλλαγή ώρας κατα τη θερινή περίοδο )το συντομότερο δυνατό για να προλάβουμε την αποστολή , ο μέσος χρόνος κλεισίματος παραγγελιάς απο εμάς είναι 30 λεπτά με 1 ώρα κατα τις ημέρες και ώρες εργασίας που προαναφέρονται . 

•  Με ποιον τρόπο και σε πόσες μέρες γίνεται η παράδοση της παραγγελιάς μου ;

Όλες οι αποστολές μας γίνονται με την acs και ο χρόνος παράδοσης που μας δίνεται από αυτήν είναι 1-3 εργάσιμες ημέρες για όλη την Ελλάδα.

•  Μπορώ να γνωρίζω εάν ολοκληρώθηκε και που βρίσκεται η παραγγελιά μου ;

Φυσικά , ανα πάσα ώρα μπορείτε να εντοπίσετε το δέμα σας , μόλις κλείσει η παραγγελιά σας θα λάβετε ενα μήνυμα στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο με την επιβεβαίωση της εκτέλεσης αυτής , απο την ωρα που φεύγει απο εμάς θα είναι στο σημείο παράδοσης εντός 3 εργάσιμων ημερών εαν θέλετε περισσότερες πληροφορίες για τον εντοπισμό του δέματος όπως τον αριθμό αποστολής σας μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο e-mail shoozzbyminimall@yahoo.gr για να σας τον αποστείλουμε και χρησιμοποιώντας τον στο site της acs εντοπίζετε το δέμα σας εύκολα και γρήγορα , εάν δεν έχετε λάβει το μήνυμα επιβεβαίωσης το δέμα σας είναι ακόμα στην εταιρεία μας και μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για οποιαδήποτε διευκρίνηση στο 700 700 2025 τις καθημερινές από τις 9:00 το πρωί έως τις 9:00 το βράδυ το Σάββατο απο τις 9:00 το πρωί εως τις 8:00 το βράδυ καθώς και τις Κυριακές απο τις 11:00 το πρωί εως τις 3:00 το μεσημέρι ( το ωράριο για τις Κυριακές ισχύει απο αλλαγή ώρας σε αλλαγή ώρας κατα τη θερινή περίοδο ) .

 

•  Την παραγγελία μου θα την παραλάβω στο χώρο μου η θα πρέπει να πάω να την παραλάβω από το κατάστημα της μεταφορικής ;

Η μεταφορική είναι υποχρεωμένη να παραδώσει το δέμα σας στην ακριβή διεύθυνση που θα μας υποδείξετε στα στοιχεία που συμπληρώνετε κατά την αγορά ακόμα και εάν μένετε σε δυσπρόσιτη περιοχή , χωρίς καμία πρόσθετη χρέωση πέραν της συμφωνηθέντος κατά την αγορά .

•  Τι γίνεται σε περίπτωση που δεν είμαι στο σημείο παράδοσης οταν έρθει η μεταφορική ;

Η μεταφορική θα σας αφήσει ειδοποιητήριο σημείωμα για να τους καλέσετε εντός 24 ωρών για παράδοση εκ νέου στο χώρο σας για οποιοδήποτε πρόβλημα επικοινωνήστε μαζι μας στο 700 700 2025 τις καθημερινές απο τις 9:00 το πρωί εως τις 9:00 το βράδυ το Σάββατο απο τις 9:00 το πρωί εως τις 8:00 το βράδυ καθώς και τις Κυριακές απο τις 11:00 το πρωί εως τις 3:00 το μεσημέρι ( το ωράριο για τις Κυριακές ισχύει απο αλλαγή ώρας σε αλλαγή ώρας κατα τη θερινή περίοδο ) .

•  Πρέπει να κάνω κάτι κατά την παραλαβή του εμπορεύματος ;

>Να βεβαιωθείτε οτι το δέμα που σας παραδίδουν είναι σε ακέραιη κατάσταση και δεν έχει εμφανή φθορές ,σπασίματα η οτι δεν έχει ανοιχθεί η συσκευασία , τα δέματα φεύγουν απο εμάς ακέραια και σφραγισμένα και έχουν υποχρέωση να σας τα παραδίδουν κατά τον ιδιο τρόπο .

> Εαν έχετε επιλέξει να πληρώσετε με αντικαταβολή να βεβαιωθείτε οτι το αντίτιμο που σας ζητείται είναι το ίδιο με αυτό που συμφωνήθηκε κατά την πραγματοποίηση της αφοράς στο e shop .

Για οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίσετε παρακαλούμε να επικοινωνήσετε εντός 24 ωρών μαζί μας στο 2392026442 τις καθημερινές απο τις 9:00 το πρωί εως τις 9:00 το βράδυ το Σάββατο απο τις 9:00 το πρωί εως τις 8:00 το βράδυ καθώς και τις Κυριακές απο τις 11:00 το πρωί εως τις 3:00 το μεσημέρι ( το ωράριο για τις Κυριακές ισχύει απο αλλαγή ώρας σε αλλαγή ώρας κατα τη θερινή περίοδο )

> Καλό είναι να φυλάσσετε η απόδειξη αγοράς και η εντολή μεταφοράς για 14 ημέρες για την πιο εύκολη εξυπηρέτηση σας σε περίπτωση που χρειαστεί . 

•  Εαν μου ζητηθεί να πληρώσω κατι διαφορετικό απο το ποσό της συναλλαγής μας απο την μεταφορική πως το χειρίζομαι ;

Επικοινωνείτε εκείνη την ώρα μαζί μας στο 700 700 2025 τις καθημερινές απο τις 9:00 το πρωί εως τις 9:00 το βράδυ το Σάββατο απο τις 9:00 το πρωί εως τις 8:00 το βράδυ καθώς και τις Κυριακές απο τις 11:00 το πρωί εως τις 3:00 το μεσημέρι ( το ωράριο για τις Κυριακές ισχύει απο αλλαγή ώρας σε αλλαγή ώρας κατα τη θερινή περίοδο ) και εαν η παράδοση είναι σε κάποια στιγμή που δεν μπορείτε να έχετε επικοινωνία μαζί είτε το παραλαμβάνετε και μόλις επικοινωνήσετε μαζί μας σας γίνετε επιστροφή χρημάτων η δεν το παραλαμβάνετε και επικοινωνείτε μαζί μας για να λύσουμε το πρόβλημα και να γίνει η παράδοση σωστά .

•  Πως θα ξέρω εαν έχω επιλέξει το σωστό νούμερο στο παπούτσι που θέλω ;

Σε ολα τα παπούτσια υπάρχει περιγραφή για τη φόρμα του παπουτσιού εαν είναι στενή κανονική η μεγάλη , εαν πάλι έχετε αμφιβολία για το μέγεθος μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 700 700 2025 τις καθημερινές απο τις 9:00 το πρωί εως τις 9:00 το βράδυ το Σάββατο απο τις 9:00 το πρωί εως τις 8:00 το βράδυ καθώς και τις Κυριακές απο τις 11:00 το πρωί εως τις 3:00 το μεσημέρι ( το ωράριο για τις Κυριακές ισχύει απο αλλαγή ώρας σε αλλαγή ώρας κατα τη θερινή περίοδο )ζητώντας να σας πούμε ακριβώς τα εκατοστά του πέλματος στο εσωτερικό του παπουτσιού .

•  Σε περίπτωση που δεν μου κάνει το νούμερο η δεν μου αρέσει το παπούτσι πως κάνω την αλλαγή με άλλο νούμερο η παπούτσι και τι επιβάρυνση έχω ;

1)Σε περίπτωση που δεν σας κάνει το νούμερο που έχετε επιλέξει και θέλετε άλλο νούμερο μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 700 700 2025 τις καθημερινές απο τις 9:00 το πρωί εως τις 9:00 το βράδυ το Σάββατο απο τις 9:00 το πρωί εως τις 8:00 το βράδυ καθώς και τις Κυριακές απο τις 11:00 το πρωί εως τις 3:00 το μεσημέρι ( το ωράριο για τις Κυριακές ισχύει απο αλλαγή ώρας σε αλλαγή ώρας κατά τη θερινή περίοδο )εντος 24 ωρών απο την παραλαβή για να κρατήσουμε το νούμερο που επιθυμείτε (εφόσον υπάρχει διαθέσιμο ) και να σας το στείλουμε ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ , το παπούτσι που δεν σας κάνει θα το δώσετε στην acs την ώρα που θα έρθει για να σας παραδώσει το σωστό νούμερο

   2)Σε περίπτωση που δεν υπάρχει διαθέσιμο το παπούτσι που θέλετε να αλλάξετε στο νούμερο που επιθυμείτε μπορείτε να κάνετε αλλαγή με όποιο άλλο θέλετε σε αυτήν την περίπτωση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 700 700 2025 τις καθημερινές απο τις 9:00 το πρωί εως τις 9:00 το βράδυ το Σάββατο απο τις 9:00 το πρωί εως τις 8:00 το βράδυ καθώς και τις Κυριακές απο τις 11:00 το πρωί εως τις 3:00 το μεσημέρι ( το ωράριο για τις Κυριακές ισχύει απο αλλαγή ώρας σε αλλαγή ώρας κατα τη θερινή περίοδο )για να μας δώσετε τον κωδικό με τον οποίο θέλετε να κάνετε την αλλαγή και να σας το στείλουμε αμέσως ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ , το παπούτσι που δεν σας κάνει θα το δώσετε στην acs την ώρα που θα έρθει για να σας παραδώσει το σωστό νούμερο ,σε περίπτωση που ο κωδικός που εχετε επιλέξει έχει διαφορά στην τιμή και πρέπει να συμπληρωθεί κάποιο πόσο απο εσάς για να μην χρεωθείτε αντικαταβολή θα πρέπει να μας κάνετε κατάθεση πριν την αποστολή το ποσό της διαφοράς στον εξής λογαριασμό :

Τράπεζα                 EUROBANK    

Αρ. Λογαριασμού  0026,0094,03,0200598878 

ΙΒΑΝ                      GR1402600940000030200598878

Δικαιούχος             Τσογκαλης Γρηγόρης

εαν δεν θελετε να κάνετε κατάθεση θα χρεωθείτε τα έξοδα της αντικαταβολής που ειναι 3 ευρω τα οποία θα δώσετε στην acs κατα την παράδοση μαζί με το υπόλοιπο του ποσού και το παπούτσι που είναι να γίνει η αλλαγή .

ΠΡΟΣΟΧΗ :

1)Τα παραπάνω ισχύουν για μια αλλαγή ανα αγορά,σε περίπτωση που θέλετε να αλλάξετε ενα προϊόν  δεύτερη φορά είτε για νούμερο είτε σε κωδικό χρεώνεστε τα μεταφορικά που είναι 9 ευρω  

2) Παρακαλούμε μην κάνετε αυθαίρετες αποστολές /επιστροφές γιατι θα χρεωθείτε τα μεταφορικά χωρίς λόγο ,οι επιστροφές  σε οποιαδήποτε περίπτωση πρέπει να γίνονται μετά απο τηλεφωνική συνεννόηση με το κατάστημα μας

 

•  Εαν διαπιστώσω οτι το προϊόν είναι λάθος απο αυτό τις παραγγελιάς μου η ελαττωματικό τι πρέπει να κάνω ;

Όλα τα εμπορεύματα πριν την συσκευασία τους ελέγχονται οτι είναι ακέραια και σωστά , εαν πάραυτα υπάρχει κάποιο ελάττωμα η έχει γίνει κάποιο λάθος στην αποστολή  μεσα σε 7 ημέρες απο την παραλαβή του μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο e mail [email protected] η στο 700 700 2025 τις καθημερινές απο τις 9:00 το πρωί εως τις 9:00 το βράδυ το Σάββατο απο τις 9:00 το πρωί εως τις 8:00 το βράδυ καθώς και τις Κυριακές απο τις 11:00 το πρωί εως τις 3:00 το μεσημέρι ( το ωράριο για τις Κυριακές ισχύει απο αλλαγή ώρας σε αλλαγή ώρας κατα τη θερινή περίοδο ) για να κανονίσουμε την επιστροφή και αντικατάσταση του με το σωστό  χωρίς καμία επιβάρυνση .Εαν έχει εξαντληθεί μέχρι να γίνει η διαδικασία και δεν επιθυμείτε να πάρετε κάτι άλλο θα γίνει επιστροφή χρημάτων εντός 14 ημερών σε λογαριασμό που θα μας υποδείξετε , μετά την πάροδο 7 ημερών απο την παραλαβή ουδεμία ευθύνη φέρουμε προς αντικατάσταση .Για να γίνει επιστροφή υποδήματος ως ελαττωματικό θα πρέπει να μας αποστείλετε φωτογραφία του ελαττώματος στο e mail [email protected] για την επιβεβαίωση του .

•  Ψωνίζοντας απο το internet πως θα μπορέσω να εξυπηρετηθώ εαν κάποιο προϊόν παρουσιάσει ελάττωμα μετά την αγορα του ;

Όλα τα εμπορεύματα πριν την συσκευασία τους ελέγχονται οτι είναι ακέραια και σωστά , εαν πάραυτα κατι παρουσιάσει ελάττωμα μεσα σε 7 ημέρες απο την παραλαβή του μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο e mail [email protected] η στο 700 700 2025 τις καθημερινές απο τις 9:00 το πρωί εως τις 9:00 το βράδυ το Σάββατο απο τις 9:00 το πρωί εως τις 8:00 το βράδυ καθώς και τις Κυριακές απο τις 11:00 το πρωί εως τις 3:00 το μεσημέρι ( το ωράριο για τις Κυριακές ισχύει απο αλλαγή ώρας σε αλλαγή ώρας κατα τη θερινή περίοδο ) για να κανονίσουμε την επιστροφή και αντικατάσταση του με το σωστό  χωρίς καμία επιβάρυνση .Εαν έχει εξαντληθεί μέχρι να γίνει η διαδικασία και δεν επιθυμείτε να πάρετε κάτι άλλο θα γίνει επιστροφή χρημάτων εντός 14 ημερών σε λογαριασμό που θα μας υποδείξετε , μετα την πάροδο 7 ημερών απο την παραλαβή ουδεμία ευθύνη φέρουμε προς αντικατάσταση. Για να γίνει επιστροφή υποδήματος ως ελαττωματικό θα πρέπει να μας αποστείλετε φωτογραφία του ελαττώματος στο e mail [email protected] για την επιβεβαίωση του .

•  Τι γίνεται σε περίπτωση που δεν μου αρέσει το προϊόν που εχω παραλάβει και θέλω να κάνω χρήση του δικαιώματος υπαναχώρησης .

Εάν το προϊόν που αγοράσατε δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σας μπορείτε  να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης σε αυτη την περίπτωση θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας στο e mail [email protected] εντός 14 ημερολογιακών ημερών απο την παραλαβή του εμπορεύματος ,εμεις μόλις παραλάβουμε το εμπόρευμα στην αρχική του κατάσταση και εντός 14 ημερών θα σας κάνουμε κατάθεση του ακέραιου ποσού που δώσατε  σε λογαριασμό που θα μας υποδείξετε , στην περίπτωση υπαναχώρησης τα έξοδα αποστολής του εμπορεύματος προς εμάς τα επιβαρύνετε ο καταναλωτής και ενδεικτικό  κόστος αυτών μπορείτε να δείτε  στο site της acs αναλόγως με την περιοχή στην οποία βρίσκεστε .

•  Γίνεται επιστροφή χρημάτων ;

Ακέραιη επιστροφή χρημάτων γίνεται όταν

>Το προϊόν παραδοθεί είτε ελαττωματικό η γίνει λάθος αποστολή και δεν έχουμε να σας το αντικαταστήσουμε με όμοιο η κάτι που σας ικανοποιεί.

> Σε περίπτωση χρήσης του δικαιώματος υπαναχώρησης όπου για να ασκήσετε το δικαίωμα αυτό  μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο e mail [email protected] εντός 14 ημερολογιακών ημερών απο την παραλαβή του εμπορεύματος ,σε αυτήν την περίπτωση μόλις παραλάβουμε το εμπόρευμα στην αρχική του κατάσταση και εντός 14 ημερών θα σας κάνουμε κατάθεση του ακέραιου ποσού που δώσατε  σε λογαριασμό που θα μας υποδείξετε , στην περίπτωση υπαναχώρησης οφείλουμε να ενημερώσουμε οτι τα έξοδα αποστολής του εμπορεύματος προς εμάς τα επιβαρύνετε ο καταναλωτής και ενδεικτικό  κόστος αυτών μπορείτε να δείτε  στο site της acs αναλόγως με την περιοχή στην οποία βρίσκεστε .

•  Πως γίνεται η επιστροφή προϊόντων ;

Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην αρχική τους κατάσταση  και για τον τρόπο αποστολής τους  επικοινωνείτε μαζί μας στο 700 700 2025  τις καθημερινές απο τις 9:00 το πρωί εως τις 9:00 το βράδυ το Σάββατο απο τις 9:00 το πρωί εως τις 8:00 το βράδυ καθώς και τις Κυριακές απο τις 11:00 το πρωί εως τις 3:00 το μεσημέρι ( το ωράριο για τις Κυριακές ισχύει απο αλλαγή ώρας σε αλλαγή ώρας κατά τη θερινή περίοδο ) παρακαλούμε μην αποστέλλετε προϊόντα χωρίς προηγούμενη συνεννόηση γιατι υπάρχει κίνδυνος χρέωσης μεταφορικών .